
Yeşilay Pendik Şubesi’nde Mehmet Aydoğmuş Güven Tazeledi
Türkiye Yeşilay Cemiyeti Pendik Şubesi Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi. Yoğun katılımla yapılan genel kurulun ardından yeni yönetim belirlendi.

Genel Kurul sonucunda Mehmet Aydoğmuş, Yeşilay Pendik Şube Başkanı olarak göreve başladı. Yeni yönetim kurulunun da belirlenmesiyle birlikte şubede yeni dönem resmen başlamış oldu.


Başkan Mehmet Aydoğmuş yaptığı açıklamada, bağımlılıkla mücadele çalışmalarının aynı azim ve kararlılıkla sürdürüleceğini belirterek, Yeşilay’ın toplum sağlığını koruma ve bilinçlendirme faaliyetlerine aralıksız devam edeceğini ifade etti.
Olağan Genel Kurulun Yeşilay camiasına ve Pendik halkına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Ramazan ayı dolayısıyla da tüm vatandaşların Ramazan’ı tebrik edildi.






