reklam
reklam
DOLAR
EURO
STERLIN
FRANG
ALTIN
BITCOIN
reklam

Pendik’te 19 Mayıs’a Özel “3×3 Doğada Basketbol Turnuvası” Düzenlendi

Yayınlanma Tarihi : Google News
Pendik’te 19 Mayıs’a Özel “3×3 Doğada Basketbol Turnuvası” Düzenlendi

Pendik Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında “3×3 Doğada Basketbol Turnuvası” düzenledi. Gençlik Kampı’nda bu yıl ikinci kez gerçekleştirilen etkinlikte 3 farklı kategoride toplam 28 takım mücadele etti. Müsabakalar sonrasında dereceye giren ilk üç takıma madalya ve çeşitli ödüller verilirken turnuvaya katılan tüm sporculara forma hediye edildi.

Pendik Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkusunu yaşatmak amacıyla “3×3 Doğada Basketbol Turnuvası” düzenledi. Gençlik Kampı’nda bu yıl ikinci kez gerçekleştirilen organizasyonda 15 yaş ve üzeri kadınlar, 18 yaş ve üzeri erkekler ile 15 ve 17 yaş erkekler kategorilerinde toplam 28 takım mücadele etti. Gün boyunca devam eden turnuvada gençler, doğayla iç içe bir ortamda basketbol oynama fırsatı buldu. Turnuva sonunda kategorilerinde dereceye giren ilk üç takıma madalya ve çeşitli ödüller takdim edildi. Organizasyona katılan tüm sporculara ise forma hediye edildi.

reklam

YORUM YAP