
Türkiye’de Hantavirüs alarmı: İstanbul’a getirilen üç Türk vatandaşı karantinaya alındı
Arjantin çıkışlı kruvaziyer gemisinde ortaya çıkan ve 3 kişinin hayatını kaybetmesine neden olan Hantavirüs vakalarında yeni bir gelişme yaşandı.

Türkiye’de Hantavirüs alarmı: İstanbul’a getirilen üç Türk vatandaşı karantinaya alındı
Arjantin çıkışlı kruvaziyer gemisinde ortaya çıkan ve 3 kişinin hayatını kaybetmesine neden olan Hantavirüs vakalarında yeni bir gelişme yaşandı. Gemideki 3 Türk vatandaşı gece saatlerinde İstanbul‘a getirildi. Sağlık Bakanlığı’nın titizlikle yürüttüğü operasyon sonucunda yurda giriş yapan vatandaşlar, evlerinde sıkı gözetim altında tutulmak üzere karantinaya alındı.
Arjantin çıkışlı kruvaziyer gemisinde ortaya çıkan ve 3 kişinin hayatını kaybetmesine neden olan Hantavirüs vakalarıyla ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Gemide bulunan 3 Türk vatandaşı, gece saatlerinde İstanbul’a getirildi.
SAĞLIK BAKANLIĞI OPERASYONU YÜRÜTTÜ
Sağlık Bakanlığı, geçtiğimiz cumartesi akşamı yaptığı bilgilendirmede gemide bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini ve karantina altına alınacağını açıklamıştı. Açıklamanın ardından söz konusu vatandaşlar gece saatlerinde İstanbul’a ulaştı. Türkiye’ye giriş yapan vatandaşların karantina süreçlerinin resmen başladığı öğrenildi.

EVLERİNDE GÖZETİM ALTINDA TUTULACAKLAR
Bakanlığın yürüttüğü operasyon kapsamında yurda getirilen vatandaşların, evlerinde sıkı gözetim altında tutulacağı belirtildi. Yetkililer, tedbir amaçlı uygulanan karantina sürecinin yakından takip edildiğini ifade etti.



